20140130

maybe the poets are right. maybe love is the only answer.

Der har været rimelig stille på bloggen her den seneste tid, hvilket I nok har lagt mærke til, men jeg har bare haft brug for en pause fra bloggen, da jeg ikke rigtig havde lysten længere, men tiden væk fra bloggen har gjort at jeg har indset at jeg simpelthen har brug for at blogge, haha, så bare rolig, jeg er tilbage nu. 
Anyway, jeg har sammensat en collage til jer med billeder fra min tumblr, som I kan finde lige her.

Bruger I selv tumblr? Hvad synes I om collagen? Vær ikke generte, haha. 

10 kommentarer :

  1. Tak for kommentaren på min blog. <3

    Vil du følges? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nok på sin plads at sige selv tak, haha. xD

      Slet
  2. ELSKER TUMBLR ok. Kan også rigtigt godt lide collagen synes dog den virker lidt trist med farverne og sådan haha!

    stil mig gerne spørgsmål // http://victoriaschluter.blogspot.dk/2014/01/ask-me-questions.html#comment-form

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvem gør ikke? haha. Ja, det kan godt være, personligt er jeg ellers helt vild med den, lol. xD

      Kigger lige forbi, i hvert fald.

      Slet
  3. Er selv helt besat af tumblr, haha! Elsker collagen

    Skal vi følges?

    Du må meget gerne stile mig spørgsmål: http://byjulieagerlund.blogspot.dk/2014/01/ugens-sprgsmal.html#comment-form

    SvarSlet
  4. Fed collage! Elsker den.
    http://bloggingbyceylan.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Fed collage! & jeg følger dig nu over gfc. :-) Håber også du følger mig.

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Følger også dig, heh. :)

      Slet