20140119

they asked me for drugs, so i told them about your smile

Lad os springe let hen over det faktum at jeg ikke har blogget i rimelig lang tid og gå direkte til det rigtige indlæg. Lige pt. har jeg været rimelig nede inspirationsmæssigt til bloggen, så jeg tjekker forskellige blogs og prøver at få inspiration der, men som I nok har lagt mærke har det ikke gjort den store ændring. Jeg har dog en masse ting, som kan muliggøres på bloggen i slutningen af måneden. 
Så vil jeg også advare jer om mulige layout-ændringer. Jeg er blevet lidt træt af det nuværende layout, så bliv endelig ikke overraskede, hvis jeg ændrer det i løbet af ugen.

Jeg har egentligt ikke lavet noget der er værd at fortælle om, så kære læsere, har I lavet noget som I har lyst til at fortælle om? Måske set en film i biografen? Læst en god bog? Fortæl, fortæl. x

6 kommentarer :

  1. Det kan ske for enhver. Det kan være du kan finde inspiration på min blog?

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Tak, for din kommentar på min blog:)
    Super flot blog du har dig her, ærgerligt at smide det layout helt ud...

    -Caroline
    http://beautifulmagasin.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak. :)
      Ja, det ville være en skam, specielt når jeg ikke kan få andet til at passe ordentligt, så måske om jeg beholder det alligevel. :)

      Slet
  3. vildt lækker blog du har! Har du lyst til at følges via bloglovin? :)
    - http://www.bloglovin.com/blog/11655187

    SvarSlet
  4. Ih, din blog er da super fin!
    fieskovflatau.blogspot.com

    Knus :-)

    SvarSlet