20140112

a woman with good shoes is never ugly

Jeg fandt endelig en løsning på mit midertidlige billede-problem, så nu kan jeg også lægge mine egne billeder ud! 

Anyway, jeg var i Føtex i går og mod alle odds, så er jeg fuldkommen faldet for de her støvler. Normalt køber jeg ikke sko i butikker som Føtex, Bilka osv. da det ikke rigtig holder i længden, men de her støvler er simpelthen så gudeskønne og når de kun kostede 150 kr, så blev jeg nødt til at slå til. Nu må vi jo så se, hvor længe de holder. 

Hvad synes I om støvlerne? 

16 kommentarer :

  1. De er faktisk ret fine, jeg køber heller aldrig mine sko i Føtex.

    Har du måske lyst til at følges? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. En gang skal jo være den første. xD

      Slet
  2. hvor er de fine. :)

    kig forbi,
    stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Synes faktisk de er møg lækre!

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Så rigtig titel på indlægget! Og hold nu kæft et par lækre støvler!
    stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig! Flotte sko kan altid gøre et outfit hundrede gange pænere! Tak. :)

      Slet
  5. Rigtig fine sko, har selv nogle der minder om det bare i sort læder. :-) Forresten tak for din kommentar på min blog, har du evt. lyst til at følges? :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. De er sikker super lækre, læder er bare mums, du ved. xD

      Slet
  6. De er virkelig fine :) Elsker når man kan finde flotte ting til gode priser!

    SvarSlet
  7. Virkelig fede støvler :-) Fin blog du har - kunne du have lyst til at følges? Følger i hvert fald dig via gfc og bloglovin nu :-)

    God aften!
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg følger i hvert fald også dig nu! :)

      Tak, ilm, selvom det nu ikke er aften længere, haha. xD

      Slet
  8. Wow nogle lækre sko, er helt vilde med dem, sød blog du har dig:-)
    Kig forbi måske vil du følges? - http://jannielucia.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Jeg kigger lige forbi! :D

      Slet