20140110

shopping is cheaper than a psychiatrist

Midnight in Paris

Jeg har været i gang på polyvore og lige bikset en collage frem til jer med to outfits, der forhåbentligt kan give inspiration her de kolde dage. Personligt foretrækker jeg det sorte outfit, da jeg elsker blandingen med en oversized coat og så de lave Dr. Martens, som gerne måtte stå og pynte i min garderobe.

Hvilket outfit kan I bedst lide? Ville I gå i det? x

Btw. jeg glemte at skrive det i mit forrige indlæg, men jeg har  fået nyt kamera og eftersom jeg stadig er ved et finde ud af alle funktionerne, så har jeg lidt problemer med at overføre billeder til computeren, derfor vil der nok gå et stykke tid før I får indlæg med mine billeder. 

5 kommentarer :

  1. kan bedst lide det første outfit. :)

    - Forresten har jeg en giveaway igang på min blog, hvor du kan vinde et CASIO ur! Tjek det ud her: http://wasteyourtimee.blogspot.dk/2014/01/jeg-har-vret-sa-heldig-at-superstar_6792.html#comment-form

    SvarSlet
  2. UGH DEN MINT-JAKKE DER! Lovely blog btw!
    - http://demeurezforts.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er bare lækker, haha. Mange tak. :D

      Slet
  3. Hvis man byttede de nude sko over til det sorte outfit, så ville jeg til hver en tid iklæde mig det outfit. Men den mintfarvede jakke er også super lækker, syntes bare at det outfit bliver alt for lyst!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, sådan kan man sagtens gøre, det ville også blive super fedt. Jeg er dog ret glad for pastelfarverne i det andet, så jeg synes at det er lige tilpas, lol. xD

      Slet