20140411

painted blue on blue

colours #101

Goddag goddag mine damer og herre og hjerteligt velkommen tilbage på bloggen. Efter en utroligt lang pause er jeg nu tilbage og jeg har valgt at kickstarte min nye 'blog-time' med noget helt nyt på bloggen.
Lad mig præsentere jeg for; colours.
Colours vil være hvor jeg vælger en farve, i det her tilfælde blå(eller pastellilla. kan  ikke helt beslutte mig), og så vil jeg finde tøj og accessories i den farve. Det er ikke noget helt særligt, men jeg tror det kunne være meget interessant og jeg må sige at jeg virkelig crusher på de fleste af tingene på collagen. Kjolens mønster, f.eks., er simpelthen så flot, og jeg tror virkelig at den kunne være flot med en trenchcoat og skoene på collagen.
Udover det så er uret bare lækkert. Her på det seneste har jeg virkelig fået øjnene op for ure. For det første så er de utroligt praktiske - tro mig - og så findes der virkelig nogle af de flotteste ur, så det bliver også til en fed accessory.

Anyway, hvis jeg skulle sidde og fortælle om alle de styling-idéer jeg har, så ville det her indlæg ende med at blive alt for langt, så jeg cutter den her, men udover det, så håber at I vil følge bloggen fremover og selvfølgelig nyde jeres ophold.

xx

10 kommentarer :

  1. Rigtig gode items! Ejer selv strikken fra TOPSHOP og den er super lækker.
    Kig gerne forbi: sofiecolsted.blogspot.dk
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor fedt! Man kan da heller ikke forvente andet! :)
      Smutter lige forbi, da. :)

      Slet
  2. Er vild med ideen med "Colours"! Og hvor er det altså bare nogle skrækkeligt lækre items på den collage ;) "Pastellilla" er jo en virkelig lækker farve :)

    Lækker blog du har dig for resten!

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det sørme. Jeg var lidt i tvivl om det var blå eller pastellilla, men så må det jo nok være den lillae der. :)

      Mange tak! :)

      Slet
  3. Årh hvor er det nogle smukke dele du har fundet dig!
    Har du lyst til at følges? asimplefeather.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Super lækre sager, og farven er så fin og sommerlig! :)
    Jeg kan især godt lide stiletterne, tasken og bukserne :)

    - Louise Lykke
    http://www.allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Det er simpelthen sådan en sød farve.
      De er også vildt flotte! :)

      Slet
  5. Sikke nogle lækre ting! Er især vild med de jeans :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. vildt lækker collage!

    Kig forbi,
    stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet