20140415

some people are so much sunshine to the square inch




Da jeg var i byen i dag, var jeg også lige et smut forbi Løvbjerg, hvor jeg så fandt de her make-up børster. Jeg var ikke lidt skeptisk overfor dem, men da jeg så at de kun kostede en tyver kom min indre shopaholic frem og så blev jeg nødt til at købe dem og jeg må sige at jeg kun er positivt overrasket. 
Jeg har ikke prøvet dem af endnu, men de er super bløde og stikker overhovedet ikke. Indtil videre er de i hvert fald helt klart anbefalelsesværdige, så hvis nogen af jer står og mangler nogle make-up børster, så synes jeg at I skal give det et forsøg.

Over til et lidt andet emne, laver I så noget specielt her i påskeferien? Selv skal jeg bare sidde herhjemme, men det er nu også meget rart bare at slippe for lektierne og skole engang i mellem, haha.


3 kommentarer :

  1. Det er så afgørende at have gode børster synes jeg. Har også overvejet at købe dem fra elf, som koster 20-30 kr. :)

    xx, Celina
    http://hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det. Man kan ende med at ødelægge det bedste hvis man bruger dårlige børster og det er bare så nederen. Jeg har også selv kigget på dem, men endte ikke med at købe dem alligevel. :)

      Slet
  2. Det kunne være man skulle købe dem.
    Skal bruge det meste af in ferie på at ride, så det kan ikke blive bedre ifølge mig ;-)
    Har du lyst til at følges?
    Tag gerne et kig forbi min blog, fieskovflatau.blogspot.com

    Knus

    SvarSlet